Strona 1 z 1

Indie gierkowe powitanko

: 09 sty 2024, 7:11
autor: Matt
Cześć!

Fajna inicjatywa z tym forum. Może poczuję się znowu jak na forum CD Action, na którym zakładałem konto w 2004 i miałem rangę "Goblin" 8-) czy jak tam się te rangi nazywały.

Coś o sobie: lubię dłubać indie gierki i mam zamiar wydać własną w tym roku. Taki satyryczny deckbuilder o wypalaniu programistów :D Na Itchu można pograć w prototyp (desktop only: gra nie jest aktualnie robiona z myślą o mobilkach).

Kiedyś grałem w wszystko co popadnie, ale obecnie (30+ club) gram głównie w małe gry niezależne, bo gry AAA (poza drobnymi wyjątkami) straciły IMO swój urok. Może to starość. Albo kiedyś były czasy, a teraz nie ma czasów?

Poza graniem i tworzeniem gier lubię grać na gitarze i przygotowywać żonie smaczne kanapki.

Pozdrawiam

Re: Indie gierkowe powitanko

: 09 sty 2024, 12:32
autor: Dark Archon
Cześć!!!!! Witamy na forum!!!!

Gra wygląda fajnie, dodałem do wishlisty. Będę trzymał kciuki za sukces. Planujecie też polską wersję?

Re: Indie gierkowe powitanko

: 09 sty 2024, 14:03
autor: Yuichi
Dżem dobry o/

Miło powitać osóbkę po wspólnym fachu, z zainteresowaniem będę się przyglądał (bezpiecznie z za krzaka) jak Ci pójdzie z wydaniem, bo kiedyś mnie pewnie też to czeka. Z chęcią posłucham jak potoczą się losy, jakie trudności (albo przyjemności) Cię czekały w tym procesie :)

Też liczę, że forum się rozwinie i nie umrze za szybko, na discrodach i grupkach wszystko to ciągły strumień nowości, brakuje mi w tym ładnie uporządkowanych wątków, do których łatwo się wraca i wyszukuje.

Re: Indie gierkowe powitanko

: 09 sty 2024, 16:30
autor: Matt
Dark Archon pisze: 09 sty 2024, 12:32 dodałem do wishlisty. Będę trzymał kciuki za sukces. Planujecie też polską wersję?
Dzięki! zamiast "Planujecie" powinno być "planujesz" ;) grę robię po godzinach/weekendowo jako 1 osoba. Jedynie ilustracje kart mam z projektu fizycznej karcianki, którą wydałem w wersji PL w 2018 na Wspieram.to i w 2020 w wersji angielskiej na Kickstarterze. Wtedy zainwestowałem w freelancera ilustratora.
Gdybym był te 6-8 lat młodszy, to bym zaryzykował dłubanie wersji PC gry full time, ale na obecnym etapie życiowym jest to niestety bardzo ryzykowne :D z wiekiem niestety zacząłem gorzej znosić stres, a indie game dev to strasznie brutalny rynek.

Co do lokalizacji: w pierwszej kolejności chcę się skupić, by wydać sensowną grę po angielsku. Skupić ograniczony czas na szlifowaniu mechanik, contentu, "soczystości" etc. Pierwsze miesiące po wydaniu będzie pewnie sporo zmian przez większy feedback graczy i zarządzania tłumaczeniem na tym etapie szybkich iteracji zmian to masakra.

Jak gra się ustabilizuje (ficzer freeze) i liczby sprzedażowe będą sensowne (Steam to trochę ruletka), to zabiorę się za lokalizacje: w tym wersję PL :)